2013. december 7., szombat

16. Változás

Sziasztok!

Itt lennék megint, ezúttal egy rövid, de különleges résszel. Mivel a legtöbb ember utálja Zaynt, és nem érti, mit miért tesz, most inkább az Ő szemszögéből írtam a részt. Remélem, kicsit világosabb lett minden, és máris nem annyira ellenséges szereplő, mint eddig.

Jó olvasást!:)




Zayn szemszöge:

Zavartan néztem az elsuhanó alakok után. Tudtam, hogy nem maradhatok rest. Meg kellett állítanom Harryt. Nem kaphatja meg Ő Draganat. Ő az enyém, és nem adom senkinek se. Talán épp ezért vettem meg őt. Hogy ha akar se tudjon elhagyni. Hogy véletlenül se tudjon fájdalmat okozni nekem. Talán ez a magyarázat arra is, hogy ennyire durván bánok vele. Tudom, hogy minden este álomba sírja magát. Mindig hallom a zokogását az ajtó mögött, és még sem teszek ellene semmit. Bántani akarom, újra és újra, látni akarom a könnyeit, de magam sem tudom, hogy miért. A lelkem egy részét örömmel tölti el, hogyha szenved, míg a másik vele együtt gyötrődik.
Futnom kellett. Utol kellett érnem ahhoz, hogy megtarthassam, ám hiába emeltem a lábaim, azok nem mozogtak olyan gyorsan, mint ahogy reméltem, hogy fognak. Az alkohol tehetett mindenről, és persze Dragana. Ha nem mondta volna ki azt a bizonyos mondatot, nem ittam volna le magam. Sosem akartam tőle hallani, hogy mennyire retteg tőlem. Bőven elég volt a tudata, hogy fél, nem akartam szembesülni a ténnyel, hogy mennyire kegyetlen is vagyok.
Az újonnan fellobbant láng elég tüzet adott ahhoz, hogy megerőltessem magam, és Harryt lehagyva utolérjem a lányt. A csuklójánál fogva kaptam el, és rántottam magamhoz. Szorosan az ölelésembe fontam, és habár ütött, kiabált és karmolt a szabadságáért, nem engedtem ki a kezeim közül. Most az egyszer nem. Lehet, hogy részeg voltam a nagy mennyiségű likőrtől, amit rövid idő alatt elpusztítottam, de tisztában voltam vele, hogy nem szabad elengednem Őt.
Egy idő után feladta a harcot, és keserves sírásba kezdett. Habár éreztem a belőle áradó bánatot és kínt, mégsem tudtam mit csinálni, csak szorosabban tartani. Miattam sírt, én voltam az, aki ennyire tönkretette és ez belül engem is megölt egy kicsit.

- Kérlek, vigyél minket haza...- suttogtam Harrynek, aki döbbenten, egyenesen undorodva nézett rám.- Nem szeretném átvezetni így a tömegen, nem akarom, hogy mások sírni lássák...
- Mert csak magadnak tartogatod, mi?!- sikította idegesen, és vágott rá egyet a mellkasomra. Újra megpróbált kitörni, mire ismételten magamhoz öleltem.
- Nem, ez nem igaz. Csak tudom, hogy sokat számít neked az emberek véleménye, és a büszkeséged miatt sem szeretném, hogy így kelljen bárki előtt is végigmenned.
- Csendben maradt. Harry eltűnt mellőlünk, kettesben maradtunk. Hullámokban áradt felém a hidegsége, és gyűlölete, amit teljesen megértettem.
- Most már elengedhetsz, nincs itt senki, akinek bizonyítanod kellene...- morogta hűvösen, mire mintha egy tüske fúródott volna a szívembe.
- Tudom...- vontam meg a vállam.- Csak szimplán nem akarlak elengedni...
- Micsoda romantikus vonások... Mindjárt a karjaidba ájulok!
- Eltoltam magamtól egy kicsit, mondani akartam neki valamit, talán bocsánatot akartam kérni az egész eddigi viselkedésemért, mikor hirtelen megláttam az arcát. 

A gondosan elkészített sminkje nem takarta tovább az arcát. A festék elfojt, néhány helyen teljesen eltűnt, az általam szerzett sérülései pedig előbukkantak. Ledöbbentem a látványtól. Az amúgy szép arcát most horzsolások és lila foltok csúfították el. A szemei be voltak dagadva az előbbi sírástól, és halványvörösen figyeltek engem. Képtelen voltam egy árva szót is kinyögni. Csak bámultam őt, és éreztem, hogy egyre távolabb kerülök.
Egy olyan helyre, ahova nem akartam vissza menni. Egy olyan helyre, ahol az érzéseim semmivé foszlanak szét, és nincs más, csak a kegyetlenség és a sötétség, mely teljesen magába szív és eggyé válik velem.
Nem akartam itt hagyni őt, nem akartam visszamenni a régi életbe. Elegem volt már a sok durvaságból és rosszból, mindenből, amit vele tettem. Sőt, nem csak vele, Perrievel is.
Az életemnek azt a szakaszát nem nagyon szerettem elővenni és merengeni rajta. Egyfajta démon volt számomra, amit jobbnak láttam elkerülni. Túlságosan is tisztán élt a tudatomban az a boldogság és nyugalom ami kezdetben a kapcsolatunkat jellemezte. Aztán minden rosszra fordult az egyik napról a másikra...

- Jöhettek...- rángatott ki Harry a mélázásból, mikor beszólt a folyosó másik végéről. Mire észbe kaphattam volna, Dragana már rég elindult felé.


Az út hazáig néma csendben telt. Senki sem szólt semmit, még a rádió is ki volt kapcsolva. A feszültség tapintható volt a levegőben, és az egészről én tehettem. Ki tudja, ha nem lettem volna ennyire durva hozzá a kapcsolatunk legelejétől kezdve, lehet, hogy ebben a pillanatban nevetve bújna hozzám és mondaná, hogy szeret. Ahogy Louisnak tette a másik lány. Hiányoltam, hogy valaki szeressen. Változtatni akartam ezen az egészen.


Na, érthetőbb egy kicsivel?:)

16 megjegyzés:

  1. Okééééééééééééééé. Az első szavam, mint mindig most is az, hogy --> I_M_Á_D_T_A_M_!!! :D a második az, hogy engem is szeressen már valaki!!!!!!! ahogy elolvastam, szeretet hiányom lett, úgy, hogy szeretnék egy hatalmas ölelést kérni : ) Amúgy tényleg fantasztikus rész lett. Sokkal világosabb minden, és valljuk be az őszintét, Zayn szemszögéből most már nem csak egy kurva helyes idióta, hanem egy kurva helyes összetört szeretethiányos még helyesebb idióta. :D Valamilyen különös okból kifolyólag én eddig is szerettem Zaynt, de ezek után most már tényleg drukkolok nekik, mert az oaaaaaaaaaaaan naaaaaaaaaoooooon jóóóóó lenne :D Most már csak a következő részre leszek kíváncsi, hogy abban mi lesz. Mert most a fantáziámra bíztad a folytatást, és több lehetséges rész is az eszembe jutott, és fogadni mernék, hogy egyik sem az lesz, mint amit TE fogsz megírni :D Úgy, hogy hajrá kislány, csak így tovább. Ja, és mondtam már, hogy IMÁDTAM? Ha nem akkor most mondom: IMÁDTAM :D Ry voltam. ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okéééé.:D Ö_R_Ü_L_Ö_K_!! ugyan, téged szeretnek, te buta.:D Én is szeretlek!:D És az ölelés nekem is jöhet.:DD Ahw, Zayn, egyetlen imádott Zaynem.♥ Bárki bármit mondd, nekem ő a forever and afterem marad.:D Helyees, drukkolj is nekik.:D Hm-hm, igen, Ry, ezt jól látod, nem az lesz, amit majd te szeretnél, én magam sem tudom, hogy mit akarok még, majd csak jön magától.:D
      IMÁDLAK! De ha nem bánod, most nem fogok annyira sietni.:DDD
      Ly voltam.;)

      Törlés
    2. Hát..... ha minden este kapok egy kis részletet, akkor egye-fene, nem bánom :D

      Törlés
    3. majd meglátom mit tehetek az ügy érdekében.:DDDD

      Törlés
  2. uhm.... én voltam az első bibibííííí :3

    VálaszTörlés
  3. Még mindig olyan érzésem van, hogy fejen vágnám ezt a Zaynt, egy Teflon serpenyővel. Nem azért, mert L'oeral (mert megérdemli:3), hanem azért, mert olyan hülyén kezdett neki az egésznek. Valamint, szívesen beíratnám egy indulatkezelési, illetve "hogyan kezeljünk olyan nőket, akiknek semmi közük az előző kapcsolathoz, s hogyan ne basszuk el az első perceket, amelyeknek általában nagy hatása van az elkövetkezendő..hátöö... évekre?" kurzusra, aminek én lennék a vezetője és FOGNÁM AZT A NAGY TEFLON SERPENYŐT, FEJEN VÁGNÁM VELE EGY "HÜLYEVAGYMALIK!" ORDÍTÁSSAL EGYBEKÖTVE.
    Öö.. beragadt a Caps Lock, bocsi.^^" Lényeg a lényeg, Malikkal tényleg kezdeni kéne valamit, még akkor is, ha enyhült az iránta való haragom.. de, érted. :D Nem szívlelem az erőszakos, "már csak azért is megmondom, mit csinájjá' he wazze, paraszt legíny vúnék ín, asszuny, tááááárítsd ki lábaaid, a botom mögállt" pasikat :"DDDDD
    Na.
    Imádtam amúgy :'D
    Csókoltatlak..
    .. és a Teflon serpenyőm is. Tisztára úgy érzem magamat vele, mint Aranyhaj :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehehehe.:D Legalább már nem utálod annyira, és ez egy haladás.:D És ne bántsd szegényt a serpenyőddel, én imádom, még úgy is, hogy mindig mindenkit meg akar verni.xD Jó, meghaltam.xDDDD Nembírom.xDDD Állat vagy.xD♥

      Törlés
  4. Oh ember, ne már! :D Most komolyan? Az egyik részben azt kívánom, hogy száradjon le Zayn khm...szóval az, most meg a szívem szakad meg ahogy utolérte a felismerés. Vagy legalábbis annak szele. Van egy olyan érzésem, tekintve, hogy azt ígérted az elején nem csapunk át nyáladzásba, hogy még sokáig megfigyelhetjük ezt a kettősséget a fiú karakterében. Hm. Nagyon kíváncsi vagyok, érdekes, nagyon érdekes és természetesen remek a stílus, a szavak az érzések kifejezése. Ez egy 10/10 történet! Hajrá :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehehehe! De.:D Halál komolyan!:D Hát, kettősségek csodás világa. Ó, arra mérget vehetsz, hogy én nem fogok leállni nyáladzani.:D Nem az én világom, és nem is illene az én imádott Zaynemhez.:D Nagyon örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. Szia!Nagyon tetszik a blogod!Benne lennél egy cserében?Kérlek nálam válaszolj!:)
    http://nevessszeress.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök neki, hogy tetszik!
      Igazából, halvány lila gőzöm nincs, hogy mi az a csere, de ha bővebben kifejted, és az informatikai zsenialitásom nem létező szintjének könnyen megoldható feladata, akkor persze.:)

      Törlés
  6. Végre van időm kommentelni! *-* :DD
    Szóval... ugye, eddig nem írtam egy részhez sem (legalábbis én így emlékszem) kommentet, de végig olvastam ám, követtem meg minden. :)
    Az előző részekben úgy voltam vele, hogy megkeresem Zaynt, szépen magyarul beleüvöltöm abba a laza borostás pofijába, hogy: "MÉG EGYSZER ELŐ NE VEDD A RAKONCÁTLAN PASZTERNÁKOD A GATYÁDBÓL, HA AZ DRAGANANAK NEM JÓ, KÜLÖNBEN MANCSOM MOZDUL, POFÁD TORZUL TE KÖCSÖG!!" és rohadt büszke leszek magamra. :33 :DD
    Aztán most erre a részre meg olyan érzésem lett, mintha egy ártatlan kis kölyökpanda játszaná Zaynt... JANEM. Aaa, nagyon ki vagyok akadva az osztozkodós rész miatt erre a tüzes hím egyedre, pedig már az se most volt, mikor olvastam... Szóval engem ez a rész nem hatott meg. De megpróbálom megérteni, csak.. aaa.. nem könnyű, nem könnyű. :D Na mindegy.
    A megfogalmazásodat tanítani kéne szerintem, mert egyszerűen a fáradságtól kifolyt szemeimre szabályosan gyógyhatással vannak egyes mondatok. :$ :D Ebben a kedvencem (fogalmazás szempontjából): "Egy olyan helyre, ahol az érzéseim semmivé foszlanak szét, és nincs más, csak a kegyetlenség és a sötétség, mely teljesen magába szív és eggyé válik velem." Csak... csak egy kérdés: Hogyan? Lily Morgan, HOGYAN írsz ilyen mondatokat? *-*
    Na, kezdem elveszíteni a fonalat a kommentembe, szóval elköszönök és leírom a szokásos szövegemet:
    "Siettetni ér? :3"
    Ui.: nem nehéz kitalálni, hogy ki vagyok, ugyanis blogzónán is ugyanez volt a becses nevem. kreatívugye? :DD :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahw, te drága! Annyira örültem neki, hogy írtál!
      Igen?:D Nem is gondoltam volna, hogy vannak a régiek közül is, akik olvasnak. Mármint tőlem. Szóval érted..:D
      RAKONCÁTLAN PASZTERNÁKOD -> Egyenesen halál. Kész, végem lett, megfulladtam a nevetéstől.:'D Ez nagyon-nagyon tetszik!:'D
      Mancsom mozdul, pofád torzul! -> egy újabb halál. Végem.:'D
      Ohohó, elértem akkor a célom, jól feltüzeltelek Zayn ellen.:D Nem baj, legalább lesz egy kis dolgom, hogy elérjem, hogy megváltozzon a véleményed.:D Már ha meg szeretném változtatni a véleményed...:D
      Azt mondod?:) Szerintem semmi különleges nincs a fogalmazásomban.:) Maximum annyi, hogy néha önmagamat is meglepem, hogy leírtam volna ilyesmit, vagy hogy honnan jönnek nekem az ilyenek, és hasonlóak.
      Hogyan írok ilyen mondatokat?:D Ez egyszerű: teljesen eggyé válok a szereplőmmel, és csak az ő helyében élem meg a dolgokat, és amit a szemem előtt látok, azt írom le.:)
      Válasz a kérdésedre: Érni ér, csak nem biztos, hogy én figyelni fogok rá.:$ Nemám.:D Alap, hogy sietek.:)
      Ui.: nagyooon.:D tényleg nagyon örülök, hogy írtál!*-*

      Törlés