2013. december 16., hétfő

17. Az érem két oldala

Sziasztok!

Mindenféle különösebb kommentár nélkül itt az új rész. Egyedül annyit, hogy ha az ünnepekig nem raknék részt, előre is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek!:)

Jó olvasást!

Lily



Az út hazáig néma csendben telt. Senki sem szólt semmit, még a rádió is ki volt kapcsolva. A feszültség tapintható volt a levegőben, és az egészről én tehettem. Ki tudja, ha nem lettem volna ennyire durva hozzá a kapcsolatunk legelejétől kezdve, lehet, hogy ebben a pillanatban nevetve bújna hozzám és mondaná, hogy szeret. Ahogy Louisnak tette a másik lány. Hiányoltam, hogy valaki szeressen. Változtatni akartam ezen az egészen.
Nehéznek tartottam uralkodni magamon. Minél tovább figyeltem Dragana foltoktól sötétlő arcát, annál inkább undorodtam magamtól, és kerültem a végső tűréshatárom szélére. Tudtam, hogy már így is a képzelt határ legeslegszélén egyensúlyozok, és egy óvatlan mozdulattal, szóval, tettel akár a lelkem legmélyebb sötétségeibe zuhanhatok, de képtelen voltam nem Rá figyelni. Egyszerűen mesebelien gyönyörű volt, még a sebekkel az arcán is.
Villanásszerűen kapta rám a tekintetét, a gyér fényben kobaltkék pillantása szinte feketének hatott. Talán épp ezért akadt a levegő a torkomon, és bénultam meg ültömben. A hideg, gyűlölettel teli pillantás többet mondott bárminél.
Nehezen, de elfordítottam a fejem tőle, és kibámultam az ablakon. A házam előtt álltunk, s mire észbe kaphattam volna, már egyedül ücsörögtem az autóban, és figyeltem, ahogy Harry Dragana után rohan, elkapja a karját és lázasan hadar neki valamit. Fájt látni, hogy a lány, aki tökéletes lenne számomra más mellett érzi jól magát, fájt, hogy erről az egészről én tehettem. Én és a problémáim.

- Ne...- suttogtam halkan, de már késő volt. Az a láthatatlan szakadék, mely engem jellemzett, most megnyílt, és a határvonalat távolabb tolva magába szippantott, és egyre lejjebb, és lejjebb húzott, egészen abba a mélységbe, ahol már semminek sem volt értelme, oda, ahol már csak egy ösztönlény voltam...

Még az utolsó erőmmel elértem, hogy bemenjek az ajtón, s bezárjam azt. Talán Draganat is magammal hoztam, talán veszekedtem is vele. Lehet, hogy most rettentően dühös, és gyűlöl engem, de legalább nem bántottam. Nem ütöttem meg, nem is értem hozzá, és ez enyhe megnyugvással töltött el. Egy elégedett félmosollyal az arcomon hunytam le a szemem, majd vesztettem el az önkontrollom a testem felett.


Dragana szemszöge:

Vadul hullámzó mellkassal, kiszáradt torokkal bámultam az előttem szintén hevesen szuszogó Zaynt. Arcára- talán a vitánk miatt, talán csak azért, mert sikeresen felidegesített, és ismételten a sírás határára lökött-, egy félmosoly ült ki. A szemei hidegebbek, sötétebbek lettek, minek hatására halvány félelem futott végig a gerincemen. Jobbnak láttam elmormogni egy 'Jó éjszakát!', majd felmenni a szobámba, és ott viszonylagos biztonságban tudva magam, lemostam magamról az est minden emlékét és mocskát. A kellemes, szinte forró víz olyannyira megnyugtató volt, hogy egy inkább lecsukódott a szemem, és képtelen voltam kinyitni.

Másnap reggel az ágyamban ébredtem, gondosan betakarva, pizsamában, az ágyam másik oldalán egy összehajtott papírlap társaságában.  


Na, kinek hogy tetszett?:)

9 megjegyzés:

  1. TE AKKORA MOCSOK VAGY, MINT HAT MÁSIK!!! és még kurva szépen fogalmaztam :D na, akkor kifejtem :D kezdeném a szokásossal---> I_M_Á_D_T_A_M!! viszont, hogy merészeltél ilyen rövidet írni? én, amikor azt írtad, és most idézek: "A szemei hidegebbek, sötétebbek lettek, minek hatására halvány félelem futott végig a gerincemen." vártam. :D és szerintem TE pontosan tudod, hogy én mire vártam, mert tudod milyen mocskos, és perverz a fantáziám és... és... elolvastam és vége. És ne merészeld velem azt csinálni, hogy nem raksz fel karácsonyig több részt :D ez csak egy vicc volt, tudom én ám. mellesleg imádom ezt a dühös, ingerlékeny, vad Zaynt :)) fogjuk még látni az idén? *-* őszintén remélem.. :D mellesleg imádom, MÉG MINDIG azt ahogy fogalmazol és ahogy bánni tudsz az érzelmekkel. Én kicsi Lilian Princesssss példaképem. Siess ám. Szeretlek.
    Ry voltam. Csoki. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretlek Ry!:'D Naná, hogy lesz rész!:D Hogy ne lenne!:D HA figyeltél volna, azt mondtam, hogy HA nem lennék, de leszek, szóval érted.:D Naná, hogy látod még Zaynt.:D És nem kell aggódnod, na.:D A te perverz fajtádat is ki fogom elégíteni. (Ohohohooo.:3)
      ÖRÜLÖK NEKI, HOGY IMÁDOD!:D Ennyire megérintettelek, drágám?:)♥ Imádlak, én pici Ryom!:)

      Törlés
  2. Szia!Eszméletlen,mint eddig az összes:))) De nagyon kérlek siess,mert már nagyon kíváncsi vagyok! :DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Köszönöm szépen! Ígérem, sietni fogok!:D Talán a hétvégére már fent is lesz az új rész!:D

      Törlés
  3. Azt szeretem benned, hogy igen haladsz a cselekménnyel, de mégis más oldalról, az érzelmekéről, és ez annyira de annyira jó. Nem sajnálom Zayn karakterét, ezzel együtt sem! :D Epekedve várom a folytatást! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán?:D Fel sem tűnik, hogy ilyet tennék..:) Örülök, hogy tetszik, és sajnálom, hogy nem szívleled Zaynt, én annyira imádom!:D Ígérem, sietek vele!:)

      Törlés
  4. Csuhajja! *-*
    "Egy elégedett félmosollyal az arcomon hunytam le a szemem, majd vesztettem el az önkontrollom a testem felett." - csakhogy tudd, még soha nem szidtam ennyire egy szemszögváltást. :DDDDDDDDDD Na nem ám, tudom, hogy Zayn nem csinált volna semmit olyasmit, amire én gondolok. :3

    Na várj. Most elolvastam még egyszer, és... és... és... nem értem. XD
    Zayn akkor a saját szobájába aludni ment, vagy Dragana szobájába Draganaval? Bocsánat, tényleg nagyon fáradt vagyok. :DD :33
    "Villanásszerűen kapta rám a tekintetét, a gyér fényben kobaltkék pillantása szinte feketének hatott." - IMÁDTAM EZT A MONDATOT! *-* A megfogalmazásért, a tartalomért, és a szóhasználatért Nobelt érdemelsz! :D :) "kobaltkék"... "kobaltkék"... "KOBALTKÉK"... egyszerűen totál letaglóztál ezzel az egy kicseszett melléknévvel! :D
    Jaj Zayn... Álljál a sarkadra öreg de nagyon gyorsan, különben kapsz egy kis macisimit tőlem az arcodra.. :33

    Na jó, ez egy elég értelmetlen komment lett, de kavarognak bennem a gondolatok, és a hosszúság ellenére is csak a negyedét írtam le a véleményemnek. :DD

    Ui.: "Ha az ünnepekig nem rakné..." aha, oké, nem is olvastam tovább, mert RAKSZ. :DDD (nemám, amúgy, tudod, hogy akkor írod, amikor kedved meg időd meg minden ilyesmid van rá. ;)).

    VálaszTörlés