2014. március 25., kedd

30. Kettős vihar

Sziasztok!

Elnézést a hosszú kimaradásért, április 12-ig még lesz is ilyen, nagyon sajnálom, de rettenetesen kevés időm van.

Jó olvasást!




Szinte tudatában sem voltam mozdulataimnak, csupán arra eszméltem fel, hogy az ölében ülök, ajkam lázasan tapad az övére, ujjaim vadul szántják és szorítják selymes fekete hajának tincseit, míg a testünk szorosan a másikéhoz préselődik. Egy teljes másodpercig lefagyva ült alattam, aztán...
Megfeszült érintésem alatt, és zavartan eltolt magától. Egy pillanatig döbbenten meredt rám, majd tapintatosan arrébb rakott az öléből.

- Dragana...- köszörülte meg a torkát, és legalább annyi jóindulat volt benne, hogy zavartnak tűnjön.- Ha szerelemre, meg rózsaszín ködre vágynék, visszamennék Perriehez. Nem véletlenül hagytam el, és nem véletlenül vettelek meg. Nincs szükségem és nem is vágyom a szerelemre. Te sosem leszel számomra több, mint egy ember, aki ott van, ha kell. Sosem fogok érzelmileg kötődni hozzád, és ezt el kell fogadnod. Sajnálom, ha félreértelmeztél valamit- rázta meg a fejét, majd rám pillantott- de ez nem egy tündérmese. Nem vagyok, és soha nem is leszek beléd szerelmes. Sajnálom.

Elakadt lélegzettel ültem a helyemen, és vártam, hogy megnyíljon alattam a föld. Nem is tudtam hirtelenjében eldönteni, hogy a megalázottság, vagy az elhatalmasodó fájdalom-e a nagyobb. A kínos csend egyre jobban nőtt köztünk, míg Zayn megszánt, felállt és magamra hagyott. Fogalmam sincs, mennyi idő telhetett el, amíg csak a felhők alattam elnyúló végtelenségébe bámultam.
Nem értettem ezt a férfit. Egyszer teljesen az ellentettje a hideg és hűvös Zaynnek, és olyan, mintha sokkal több lenne a kapcsolatunkban, mint ami valójában van, míg másszor így és ehhez hasonlóan viselkedik. Teljesen kétértelmű jeleket küld. Képtelen vagyok kiigazodni rajta.
Zavartan megráztam a fejem, és felhúztam a térdeim, hogy minimális biztonságérzetet adjak darabjaira cincált szívemnek. Nem sírtam, mert nem láttam értelmét. Nem sírtam, mert nem akartam kimutatni, hogy mennyire fáj. Nem sírtam, mert tudtam, hogy ennél már csak jobb lehet, és hogy a sorsom túlnyomó részt a saját kezemben van, és én befolyásolom a folytatását.
Ajkaimon halvány mosollyal bámultam tovább a fellegeket, majd élveztem, ahogy a magasság és a kimerültség könnyű álmot hoznak.
Egy hangos csattanásra ébredtem. Ijedtemben összerezzentem, és szorosabban fogtam a térdeimet.

-Perrie, az Isten szerelmére, megmondtam, hogy ne hívj többet! Köztünk már vége van! Én Draganat szeretem, és semmit sem akarok megbeszélni veled. Érted?! -mérgesen dörmögött a telefonba, a tekintetével ölni tudott volna.- Nem érdekel, mennyire fontos, amit mondani akarsz! Üzend meg a menedzserünknek, aztán majd tudomásul veszem. Szia!

Döbbenten figyeltem a dühtől vibráló Zaynt. A gyomrom az egész napos nyomástól, az érzelmi viharoktól, valamint a mostani Zayntől kellemetlenül összefacsarodott. Még épp idejében ugrottam fel, és futottam ki a mosdóból, hogy azt a kevés reggelit, amit sikerült letuszkolnom a torkomon, a kagyló felé hajolva kiadjam magamból...


6 megjegyzés:

  1. hm...hm... mit is mondhatnék Drága Lilykém? Talán csak azt, amit mindig? Hogy imádtam? Nem hiszem, hogy az ilyen közhelyeket már elhiszed. Meg amúgy sokkal több van egy részedben, mint annyi, hogy imádtam, úgy hogy lehet, hogy most kifejtem, de nem vagyok benne biztos, mert elég fáradt vagyok és közben spanyolozok so nem igazán vagyok tudatában a dolgoknak xD Jó, annyit megígérhetek, hogy megpróbálok összefüggően és normálisan írni :DD
    So, hm.. 1.remekül fogalmaztál, mint mindig. 2. VISSZATÉRT ZAYN MALIK!! és szerintem te vagy az az ember, aki pontosan tudja, hogy mennyire vártam már ezt a pillanatot *-* 3. Jól megmondta a magáét Dragonball-nak, aminek nagyon örülök, mert végre - ahogy te is mondtad - neki nem rózsaszín köd kell. *-* 4. a végével teljesen megleptél. Nem ilyen befejezésre számítottam, de leshetem, hogy elárulsz bármilyen részletet, úgy hogy én is lógva hagytalak Lilynél xD Mocskok vagyunk, ez tény :D Viszont kíváncsi vagyok, hogy mi fog ebből kisülni, mert ahogy Zayn mondta ő nem szerelmes. Dragonball igen. Akkor --> Perrienek hazudott? Vagy Dragonballnak? Van egy olyan tippem, hogy inkább Perrienek. De ez csak egy kósza megérzés. Úgy, hogy kíváncsian várom a következő részt, és ha addig kérdésem van, támadni fogok *-* Ölel, csókol, nem, nem siettet a te Ry-od :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretlek, Regina.:'D♥ És nem unom a közhelyeidet, és igen, te is lógva hagytál, és hah, bombázz csak, szívesen válaszolok, és bizoony, Zayn.:3♥
      Ne haragudj, hogy nem reagálok bővebben, de mindjárt elalszom.:'D
      Imádlak, csókollak, szeretlek; a te Lyod.:$

      Törlés
  2. Szia :)
    nahát most aztán megleptél. :D
    Azt hittem, hogy Zayn visszafog csókolni. Kíváncsi vagyok, hogy mit akart neki Perrie mondani. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Az volt a célom.:D
      Hát, már csak azért sem csókoltattam vissza.:D Hogy Perrie mit fog mondani?:D Nem sok jót...:D
      puszi♥

      Törlés
  3. Gondoltam. Gondoltam, hogy ez lesz!! És szerintem nem hazudott Perrienek, de nálad már inkább nem mondok semmit, mert úgy sem úgy lesz, ahogy én a kicsi fejecskémben elképzelem... a kevés idővel nem vagy egyedül, én is ugyanebben a gondban szenvedek :/ Jó lenne, ha kalapból osztogatnák. Ezt most nem tudom, miért írtam :D Várom a fejleményeket!
    Szép estét, vagy reggelt vagy napot! Attól függ, mikor olvasod ;D
    B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, ne haragudj, hogy csak most válaszolok, egyszerűen időm nem volt géphez jutni!
      Szóval: Áhh, inkább nem is mondok semmit.:D
      Ugye mennyivel könnyebb lenne, ha csak úgy a semmiből kapnád az idődet?
      Esküszöm, most már tényleg megpróbálok sietni vele!:)
      Hát, most már inkább éjszakát.:D Viszont kívánom.;)

      Törlés