2014. február 2., vasárnap

25. Már csak egy út maradt: előre

Sziasztok!

Itt is lennék az új résszel, kicsit összecsapottnak érzem, de ti döntitek el, hogy nektek hogy tetszik.:)

Mit szólnátok ahhoz, ha a játék főnyereménye az lenne, hogy tripla rész lenne egy nap?:)  Vagy, hogy a nyertes kapna egy személyre szabott novellát tőlem, amiről ő mondja meg, hogy kikről szóljon, és mi legyen a fő cselekményszál?:)
Addig is:

Jó olvasást!

Lily





Egyszerűen képtelen voltam felfogni, hogy Zayn tudja az igazat rólam és Harryről. Hogy végignézte és hallgatta mindazt, amit tettünk. Hihetetlennek tartottam, hogy a mai gyengéd viselkedése és hozzáállása a dolgokhoz mind arra ment ki, hogy akkor bántson a legjobban, mikor a legkevésbé sem számítottam rá. Pont akkor, mikor kezdtem rádöbbenni a bennem megjelenő, felbukkanó érzések jelentőségére.
Döbbenten bámultam a gépet, ahogy beindul, majd lassan kigurul a kifutópályára. Minél távolabb került tőlem, a szívem úgy vert egyre szaporábban, fájdalommal csordultig telve.
Mégis mit gondoltam? Hogy majd az a Zayn Malik, aki megvett esetleg megváltozik, és képes lesz rám úgy tekinteni, mint egy olyan nőre, akit szerethet? Hogy talán idővel minden megváltozik, és legalább annyira fog szeretni, mint ahogy én -épp csak rádöbbentem, hogy mennyire is- szeretem?
Olyannyira nevetségesnek találtam a feltevést, hogy nevetnem kellett rajta. Hisztis, mindent elsöprő nevetőhullám tört rám, ami másodpercek alatt csapott át észveszejtő zokogásba. Hogy lehettem ennyire buta?! Beleszerettem abba a férfiba, akit fikarcnyit sem érdekel az életem, a sorsom, akinek az az egyedüli fontos, hogy bánthasson és ott legyek, mikor rá tör a szenvedély. Hogy eshettem bele abba a hibába, hogy nem láttam át az első pillanattól fogva, hogy mi a szándéka? Miért nem voltam elővigyázatosabb vele kapcsolatban? Miért nem gyanakodtam rá? Úristen, pedig ez annyira jellemző! Még szép, hogy be van kamerázva a háza! Az Isten verje meg! Nem hiszem el, hogy ennyire vak voltam! Hogy engedhettem, hogy ez az egész megtörténjen? Hogy beleszeressek?
Szinte másodpercek alatt az utakon voltam. Vadul hajtottam, nem törődve a sebességkorlátozásokkal, vagy épp a zsúfolt, és lassan hömpölygő autósok fáradhatatlan áradatával. Úgy éreztem, hogy nekem már teljesen mindegy volt, hogy történik-e bármi is velem. Ha karamboloznék is, Zaynt maximum annyi dühítené, hogy tönkrement az autója, és hogy én, akire ennyi pénzt szórt el, csak így itt hagytam anélkül, hogy addig szenvedtethetett volna, amennyit ő gondolatban már kiszabott rám. Elegem volt már ebből az egész játszmából! Képtelen lettem volna akár egy másodperccel is tovább folytatni. Még a jövő gondolatától is teljesen rosszul lettem. A tudat, hogy életem hátralévő részét úgy töltsem, hogy Zayn csak kihasznál és kinevet a naivságom miatt, az őrületbe kergetett.
Vadul fékeztem le a ház előtt. Idegesen pattantam ki és rohantam be az ajtón. Szemeimmel kétségbeesetten pásztáztam a kamerák után, de rá kellett döbbennem, hogy az életben nem fogom megtalálni őket.
A hajamba túrva nevettem fel, és roskadtam le a padlóra. Nem akartam újra és újra végigjárni ezt az életútvonalat. Nem akartam a végtelenségig játszani, mikor már most belefáradtam, és meguntam. A mindennapos rettegés, amely bénító erővel hatott rám, a félelem, ami megbéklyózott, akárhányszor csak rá néztem, a szerelem, ami újonnan felütötte a fejét és a legextrémebb és fájdalmasabb pillanatokat nagyította fel, vetítette megcibált szívem elé a boldogabb élet reményteljes képeit Zayn mellett, és kínzott minden egyes másodpercben még ezerszer jobban.
Megteltem. Úgy éreztem, hogy nem bírom tovább. Már semmi sem segíthetett. Egyedül voltam. Önmagam. Senkire sem számíthattam. Életem végéig be voltam zárva, el voltam szakítva mindentől, amit szeretek. Se Cara, se Harry se Elyse...
Hirtelen pattantam fel, és rohantam Zayn dolgozószobájába. Feszülten nyomtam be a gépet, vártam, hogy betöltsön, majd nyitottam meg a böngészőt, és jelentkeztem be a twitterembe. Valószínűleg Zayn meg fog ölni, hogy egyáltalán be mertem lépni ebbe a szobába, de nem érdekelt. Szükségem volt valakire. Bárkire.
Meglepődve tapasztaltam, hogy több száz üzenet és új követő várt a falamon. Egy boldog mosoly ült ki az arcomra, hogy talán még sem vagyok olyan magányos, mint gondoltam, mikor megnyitottam az első levelet.
Szinte abban a pillanatban eltűnt az a pillanatnyi jó kedvem, amint belekezdtem az első mondatba. A levél végére még jobban utáltam és ítéltem el magam, mint az előtt.
Mire minden üzenetet végigolvastam, már meg sem próbáltam küzdeni a rám törő depresszió és öngyilkossági vágytól. Sőt, csinálni akartam, véget akartam vetni mindenfajta szenvedésnek, halott akartam lenni.

Épp ezért lassan felálltam az asztaltól, gondosan kikapcsoltam a gépet, majd az alagsorba épített medence felé vettem az irányt, ahonnan úgy terveztem, hogy nem lesz többé vissza út...

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Úristen, annyira szépen tudsz írni. :)
    Már alig várom a kövi részt. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Hű, nagyon szépen köszönöm!:)
      Sietek vele.:D
      puszi♥

      Törlés
  2. Na jóh .. azt hitted hogy ezt megúszod ennyivel ? Am is akartam írni komit meg meg is ígértem de most aztán ....
    Basszus! öngyilkos akar lenni ? Na jó .. ez csak egy enhe kilengés ugye? Jól leírtad meg minden .. hirtelen én is vízbe folytottam volna magamat... de nekem ne mond hogy ezt a dolgot nem lehetne máshogy megoldani ... Aww én elcsíbítanám .. és am is bejön neki a kis Szadista... próbálja meg élvezni a dolgot... xD vagy nem tudom ....vajon mennyire kapna sokkot a gyerek ha vica verza átmenne szadoba a szex dolog.. én ezen gondolkozok már mióta először megdugta xD hogy én miylen beteg vagyok.. pedig át kéne éreznem a fájdalmát.. e helyett ( ne értsd félre nem az írásodat szólom le) szenved itt... NŐBÖL VAN BASSZUSKULCS! ő a NYAK ... annyi fegyverünk van a pasik ellen ... Nem baj kellett ez a jelenet.. remélem jön a fürtös herceg és HE SAVE MY BEST CARACTER IN THE WORLD ! <3 asdfghjk na jó .. ez nagyon agyhalott koment .. és olyan .. teljesen felesleges... de ezt veheted annak is hogy a sztorid miatt állandóan "Idegállapotban" vagyok :$
    A három szész korrekt jutalom ... de mi jutalom van benne ha mindenki megkapja... legalább valami belekontárkodásunk lehessen miközben írod ;) na az úgy ... már *.* BEST THING IN MY MIND ... na istenem ezek az angol kifejezések ...
    Érted még amit mondok vagy elgurult a fonalad? )
    Mondjuk visszatérve... nem az úgy nem is jó ... miért akarok én beleszólni abba a történetbe ami maga a puszta létezéstől olyan érzés mintha elszállnék ??? Létezik ilyen ? nem hiszem ... mégsem akarok beleszólni ... jöhet a 3 rész... sőt ... 3 rész + egy személyre szóló novella... Az na látod kihívás lenne számomra... és am is tartozol már egy Harryssel xD de legyen minimum oldalszám .. mondjuk 10 oldal xD na jó ez nagy szemétség... de Aww azért küzdenék ... Lily Morgantől egy személyes novelláért akár lemennék Karakószörcsögre is ha az lenne a feladat... és ha még arany tyúkot is kell vinnem neked.. na azt is xD De pihent agyam van .. nem ??? xD
    Abbahagyjam ... okés abba hagyom mert már sokkot kaptam/tál( TE IS) .. de ... na jó
    Csók a családnak ... na meg a kabalának ...
    Imádtam! Imádlak! Imádni is fogom ;) ... no comment xD <3
    Siess a kövivel! Nagyon várom a játékot is :D

    VálaszTörlés
  3. na szia életem. én is idepofátlankodtam már. nagyon sajnálom, hogy eddig nem írtam, de elmagyaráztam, hogy szinte a cyber világ közelében sem jártam, nem hogy tudjak neked írni legalább egy sort is. szégyellem is magam, eléggé de most megjelentem. Tudom, te most éppen a kazánnal szenvedsz, hogy ne robbanjon fel, so van időm. : ) a részről --> I_M_Á_D_T_A_M :DD szokás szerint. :)) olyan jól leírtad, hogy Dragonball-ban mi játszódott le, nekem nagyon tetszett. És a vége... azt hiszem MiszterMogorvaSegfejIstenVagyok Malik kezdi az őrületbe kergetni Dragonballt. Sajnálom szegénykét, de - és most ne ijedj meg - én élvezem, ahogy kínozza. Ahogy szenved. X"DD hahh, kezdünk mi is Szadisták lenni? Megeshet :D Visszatérve rá, elképesztően jó lett, és nem elcsépelt, meg elnagyolt, vagy már nem tudom, hogy fogalmaztál. És a végével, annyira felcsigáztál, hogy remélem tudod, hogy támadok chat-en ; )) Ja, és siess. Kivi vagyok. Te meg narancs. :D Szeretleeeek ám. Ry voltam. :*

    VálaszTörlés
  4. Tetszett, nagyon szeretem a szereplők gondolatait olvasni ,szóval az egyik kedvenc részem lett. Ugyanakkor kezdek aggódni. :D Mi lesz most? :D

    VálaszTörlés