2014. január 26., vasárnap

24. Csak hogy tudd..

Sziasztok!

Itt is lennék az új résszel, és roppant kíváncsi vagyok a véleményetekre.:D Én és imádott Ryom odavagyunk BunkóVagyokDeSzexisenMalik-ért és már várjuk, hogy visszatérjen.:D Fura, hogy én mondom, hogy várom, mert én vagyok az író, és szabályozom, de na. Fura vagyok..:)

Jó olvasást!

Lily

UI.: A játékot már kitaláltam, már csak a nyeremény kell.:) Milyen nyereményeket szeretnétek?:)



A lélegzetem a torkomon akadt. Akárcsak korábban ezen a napon, és egészen biztos, hogy nem is utoljára. Egyszerűen nem tudtam dűlőre jutni az új Zaynnel kapcsolatban. Mi befolyásolja annyira a személyiségét? Miért ennyire zavaros ez az egész? Mitől függ, hogy melyik oldalát mutatja? Hirtelen úgy éreztem, hogy tudni akarom a múltját, hogy mi történt vele. Meg akartam ismerni.
Óvatosan felé pislantottam, és némán csodáltam az arca tökéletes vonásait, az ajkán játszó apró mosolyt, és a csillogó csokoládébarna szemeit. Fekete hajába olykor-olykor belekapott a résnyire lehúzott ablakon beáramló levegő. Mikor nem először sodorta a szeme elé a selymes tincseket, halkan felnevetett és felhúzta az ablakot.
Mire észbe kaphattam volna, a kezem már a hajában volt, finoman hátrasimítva homlokából a makacs tincseket. Az ujjaim önálló életre kelve záródtak össze és túrtak még mélyebbre, élvezve a haja puhaságát. Éreztem, hogy engem figyel, és hogy a lélegzete elakadt. Azt is észrevettem, hogy megdermedt az érintésem alatt. De nem mertem ránézni. Figyelmemet az ujjaim útjára összpontosítottam és mikor tudatosult bennem, hogy pontosan mit is csináltam, a kezem ernyedten hullott vissza az ölembe.

- Én... s-sajnálom...- nyögtem ki nagy nehezen, de továbbra se mertem rá nézni. Egy végtelennek tűnő másodpercig mozdulatlanul meredt rám, majd egy gyors mozdulattal félreállt az útról, felém fordult és az államat feljebb emelve, és felém hajolva, lassan megcsókolt.
- Fogalmam sincs, hogy mit teszel velem... De sose kérj bocsánatot, rendben Dragana?- suttogta ajkaimba, majd nyomott egy puszit a számra, és elhúzódott.- Nem ígérem, hogy meg fogom érteni, hogy toleráns leszek, esetleg nem fogok kiabálni, akárhányszor történik velünk valami, de sose hibáztasd magad! Nem... Nem akarom, hogy...- elakadtak a szavai. Csak meredt rám, de szólni képtelen volt.
- Hogy mi, Zayn?- suttogtam halkan.
- Nem lényeges- vágta rá, azzal szorosan összepréselve ajkait, fordult vissza az út felé, majd zárkózott be teljesen. A szemei elhidegültek, és tudtam, hogy a mesés délutánunknak vége. Ez minden, amit az új Zaynből kaphattam.

Egy mély sóhaj kíséretében fordultam vissza az út felé, és figyeltem a mellettünk tovatűnő tájat. Szinte észre se vettem és már reptér egyik kifutópályáján álltunk. Zayn gyorsan kipattant a kocsiból és sietősen a gép felé vette az irányt. Bénultan követtem. Képtelen voltam az újonnan beállt, gyors hangulatváltozásához alkalmazkodni. Fásult végtagokkal követtem a fedélzetre vezető lépcsőkig. Egy ideig csupán a válla széles, formás vonalát figyeltem, és vártam, hogy mondjon, tegyen valamit. Akármit. Szükségem volt a figyelmére, arra, hogy törődjön velem.
Hirtelen fordult vissza hozzám, mosolyodott el, és fúrta ismét csokoládébarna pillantását az enyémbe. A feltámadó szél az arcomba sodorta néhány tincsem, mire Zayn lassan eligazította őket a fülem mögé, majd közelebb lépett. Ajkait szorosan a homlokomra szorította, miközben karjait a derekam köré fonta és úgy vont magához.

- Vigyázz magadra, kislány!- húzódott el, majd nyomott egy apró csókot ajkaimra. Egy mosoly ült ki az arcomra, ahogy végigsimított bőrömön, majd ruganyos léptekkel felsétált a lépcsőn.- Ja és Dragana, csak hogy tudd, a ház be van kamerázva...a szobáddal együtt...- azzal rám kacsintott, és eltűnt a gép ajtaja mögött.

Hirtelen, mintha jeges eső kezdett volna el esni, és heves földrengés rázta volna meg a talajt. Kapkodó lélegzettel pillantottam körbe, mikor tudatosult bennem, hogy csupán az önmagamban zajló végzetes érzelmi háborút indították el Zayn szavai.



Na? Mit gondoltok, mi lesz?

10 megjegyzés:

  1. na, jóóó csak írok már itt is neked. :DD I_M_Á_D_T_A_M.!! :)) és azt is imádom, ahogy KöcsögMalik visszatér de ezt tudod :DD Ry voltam. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Najóó, én meg téged imádlaaak!:D Még jó hogy imádjuk.:$ Ly voltam.:*

      Törlés
  2. Szia :)
    áhh nagyon jó lett. :D
    várom a kövi részt. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      köszönöm szépen!:)
      sietek vele!
      puszi:)♥

      Törlés
  3. Kamerák.. meg se lepődök. Azon csodálkozom, hogy Dragana bugyijába nem épített még be GPS-t, csakhogy nyomon kövesse az útját... fertelmes egy alak:'D
    Nagyon tetszett*-*
    És most a szokásos Ági féle "pödröm a nyelvem, mert csak" hosszúságú komment elmarad tőlem.:) Tehát, tényleg nagyon jó lett és Zaynikének még tepernie kell... SOKAT!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaa.:DD Ne bántsd, én még így is imádom.:D És amúgyis, nem is verte meg érte meg egyebek.:D
      Örülök neki!*-*
      Annak is örülök, hogy írtál!:)♥
      Majd meglátjuk, akar-e teperni.:DDD

      Törlés
  4. Szerintem nyomorék vagyok, amiért valamelyik nap írtam az új részhez komit, de ma amikor feljöttem, láttam hogy nem sikerült elküldenem :D :D Ez az én szerencsém. Szóval remek rész lett, Zayn a végén rendesen alágyújtott kérem szépen. Semmi komolya, csak mint a nagy testvér: mindent látok aranyom. Háháááá, a kis " mocsok" :D :D Ezért szeretem én ezt a történetet kérem szépen. Szóval még,még,még. És a nyereményünk? Lehetne tőled egy dupla rész? :D Nem. Kicsit se vagyok telhetetlen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem vagy az.:DDD Ilyen már velem is volt.:D Írtam egy hosszabb regényt, és a Válasz gomb helyett simán rámentem arra, hogy kilépés...:DDD
      Örülök, hogy tetszett!:D Muhahaa, ördögi kacaj, imádom, meghalok érte.:D
      Igyekszem, igyekszem, igyekszem!:D A nyereményetek?:D Egy dupla részes megoldás elég lenne?:'D Oké, nekem jó!:'DDD

      Törlés
    2. Csak, hogy tudd kedves Ly, én sem vagyok ám telhetetlen de én egy háromrészes megoldásnak jobban örülnék. :3 de persze beérem a kettővel is, csak írtam, hogy tudd én azt sem utasítanám vissza, hanem sőőőőőt :"DD de gondolom ezt tudod. Ry voltam. :*

      Törlés