2014. január 5., vasárnap

20. Ne felejts el mosolyogni!

Ahogy ígértem, itt is lenne a mai extrarész!:)

Jó olvasást!

Lily




Szinte elrepült az a rövid kis idő, amit Zaynnel külön töltöttünk. Mire észbe kaphattam volna, már el is jött a rettegett szerdai nap, mikorra jelenésünk volt a szüleimnél. Zayn az egyik engem felügyelő biztonsági emberén át tudatta velem, hogy fel kell vennem a reptéren, és onnan utazunk együtt a szüleimhez, mintha valami igazi szerelmes pár lennénk.
Még egyszer utoljára végignéztem magamon az egész alakos tükörbe, majd egy mély sóhaj kíséretében megragadtam a táskám és a garázs felé indultam.
A reptérhez vezető út alatt gyakran tört rám egy-két kisebb pánikroham, melyeket mély, megnyugtató lélegzetvételekkel tudtam valamilyen szinten kontrollálni, ugyanis minél közelebb értem a célhoz, annál inkább lett úrrá rajtam a szorongás. Rettegtem Zayntől, és a rám váró naptól. Féltem, imádkoztam az éghez, hogy valami közbejöjjön, és mégse kelljen elmennünk, hogy valami oknál fogva a szüleim gyűlöljék őt, és véletlenül se áruljanak el neki semmit. Nem akartam, hogy még több lehetőséget kapjon arra, hogy bántson. Nem voltam benne biztos, hogy el tudom-e egyáltalán ezt az egészet viselni.
Lassan szálltam ki az autóból. A repülők folyamatos zúgása és a tömeg egybefolyó áradata, mondatok foszlányai szinte azonnal a fejembe tolultak. Igyekeztem gyorsan átvágni az egy helyben toporgó emberek hadán, és siettem be az érkezők számára kialakított épület ajtaján. Próbáltam észrevétlenül a várakozókat és érkezőket elválasztó kordon szélére jutni, kisebb-nagyobb sikerrel. Nem kellett sokat várnom Zayn érkezéséig se.
Fekete dzsekiben, napszemüvegben, lehajtott fejjel, lazán sétált ki a többi utassal együtt, arcát csak pár másodperc erejéig emelte fel, egészen pontosan addig, amíg a tömegből ki nem szúrt engem. Arcán szinte abban a pillanatban egy rosszindulatú mosoly jelent meg, amit azonnal felváltott egy kedves, meleg mosoly, amint észrevette a kicsit hátrébb várakozó fotósokat. Egy nagy lépéssel mellém lépett, szorosan magához ölelt, majd elhúzódva egy forró, mégis lágy csókot nyomott ajkaimra. Egy féloldalas mosollyal arcán húzódott el, majd emelte fel az egyik kezét, és cirógatta végig az arcom vonalát.

- Az az egyetlen szerencséd, hogy emberek között vagyunk...- mosolygott továbbra is, amitől még félelmetesebbnek tűntek szavai.- Úgy látom, elmúltak a múltkori foltjaid, ideje lenne, hogy újakat gyártsunk a helyükre, nem gondolod? Legalább az dobna valamit a halálsápadt, rusnya fejeden...- suttogta, mire éreztem, hogy szavai hideg, jeges záporként zúdulnak a szívemre.- Most pedig menjünk, alig várom, hogy megismerhessem a szüleidet, akik -szerény belátásom szerint-, egyenes utat nyitnak számodra a pokolba, rajtam keresztül. Na, kedvesem, ne keseredj el annyira, az alvilág kapuja még rémesen messze van számodra! Addig még sok rettegéssel teli napot kell végigélned mellettem. Hát nem csodás az életünk? Gyerünk Dragana, ne felejts el mosolyogni!- vigyorgott rám, majd ujjainkat összefonva indult meg a bejárat felé.

Alig bírtam lépni a rám törő gyötrelemtől. Még csak a gondolata is, a szavai okozta halvány elképzelés, ami megjelent előttem az őrületbe kergettek. Rettegtem a rám váróktól, rettegtem a nap hátralévő részétől. Féltem, hogy mi vár ránk az autóút alatt, tartottam attól, hogy mi lesz akkor, ha anyának eljár a szája, és Zayn rájön arra, hogy más vagyok, mint a többiek.
Némán követtem őt a kocsiig, majd ültem be az anyósülésre. A telefonomat a kocsiban felszerelt tartóra tettem, majd elindítottam rajta a GPS-t.

Próbáltam felvértezni magam, egy különálló, erős burkot építeni magam elé, a sértések, és mindenféle bántalmak elkerülésének érdekében. Képtelen lettem volna aznap még többet elviselni. Oldalra pislantottam, hogy szemügyre vegyem Zaynt. Az arcán egy gonosz, féloldalas mosoly ült, amiből leszűrhettem, hogy jobb lesz, ha minél előbb felépítem a kis burkomat, mert számára még koránt sem fejeződött be a mai nap. Épp ellenkezőleg. Pont akkor kezdődött...

Na? Milyen?

18 megjegyzés:

  1. Leütöm ezt a seggfejt. Chh.
    Imádtam!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemár, én úgy imádom!:'D
      Örülök, hogy tetszett!:)

      Törlés
    2. Aztán ott volt Ő. Jaj, nem a romantikus hősszerelmesekre kell gondolni, hanem Csokira, másnéven Gicára, aki pördített egyet a serpenyőjén, elvigyorodott és mintha baseball ütőt fogna, úgy csapta le Zayn KöcsögVagyokÉsFasz Malikot, aki ájultan terült ki a földön.
      - Na, így kell ezt csinálni - bólintott elégedetten, majd Dragana kezébe nyomta a serpenyőt, miközben megveregette a vállát. - Használd egészséggel! - mondta mosolyogva, végül egy pillanat alatt kámforrá vált, mintha csak a levegő ütötte volna ki Malikot, nem pedig Csoki.:D

      Törlés
    3. Behaltam.xD kész, végem, ennyi lettem volna.xDDDD teúristen.xD GICA.xDDDDDDDDD
      kész, kedvenc komment forever.xDDDD

      Törlés
    4. Elnézést, mostanában a legjobbakat érzem.:'D Köztük az oxigént. HEJJ DE HIÁNYZOTT!

      Törlés
  2. VIGYÁZAT TÁMADOK CHAT-EN!!!!!!!!!!!!!!!! :D megjegyzem imádtam ezt a részt is, mint az előző 19et, de még mindig, akkor is ROHADT MOCSOK VAGY!! DE AZÉRT IMÁDLAK! :D a részről meg annyit, hogy jobb nem is lehetett volna. Pont olyan tökéletes, mint ahogy választottam. :D Ry voltam, te CUKIPOFA! :D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. VÁROM!:D megjegyzem: örülök neki.:$ Ugyan cicám, én ehhez értek.:D Hát igen, nagyon jól választottál.:D Csókollak, te DRAGONBALL!xDDDDD Regina, ne tedd ezt velem..xD Ráz a röhögőgörcs..:'DDD♥

      Törlés
    2. NAAAAAA! HÁT KÉREM SZÉPEN!! Nehogy kimúlj a röhögésben, mert nincs kedvem egy új kedvenc írót választani :D főleg, hogy mástól nem is olvasok semmit!! XDD szóval érezd magad megtisztelve ;) :*♥

      u.i.: Ry voltam :D

      u.u.i.: nem akarsz nekem egy CUKIPOFA részt írni?? :$$ tudom, hogy nem vagyok ám pofátlan csak egy kicsit ;) de így szeretsz :3♥

      Törlés
    3. Eltaláltad, nincs kedvem.:DDD♥♥
      Imádlak, te kicsit bolond, kicsit lökött nő, te.:D♥

      Törlés
  3. Hoppá-hoppá Zayn visszatért, és messze túlszárnyallja a formáját. Szerintem még embertől nem hallottam ennyi mocskolódást egyetlen egy monológban. Dragana helyében simán képen vágtam volna...mondjuk egy lapáttal, de csak, hogy érezze a törődést :D Remek rész lett tényleg, be kell vallanom, hogy délután újra elolvastam a Give Me a Signal történetedet, és zseninek tartalak. Szóval csak vigyázz :D Ja , és várom a folytatást :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony-bizony.:D Hm, ha Dragana képen vágta volna, akkor a paparazzik még jobban rájuk szálltak volna, Zayn pedig amint egymaguk közt maradtak volna, ki is nyírta volna..:D Még jó, hogy változatos a szókincsem, és egy mondatba csak háromszor nyomtam bele a voltát.:DDDD
      Örülök, hogy tetszett!:) Igen? Újraolvastad?:D Köszönöm szépen!:) Sietek vele!:)

      Törlés
  4. Tudtam, hogy alvás előtt nem érdemes elolvasni, de na :P Hajtott a kíváncsiság. Imádom Zaynt, de most jött el az a pillanat, amikor Zayn Rohadék Jobb Ha Most Azonnal Meghalsz Malikr ráküldöm az olasz maffiát xD Nem viccelek! Kéne már valaki, aki jól seggbe rúgja, milliószor lecsapná serpenyővel, úgy, hogy mindkét kezében van egy, így gyorsabban tudná ütlegelni. Vagy az ufók is elrabolhatnák, sőt agymosást kéne csinálniuk rajta, hogy Zayn Annyira Imádlak Hogy Majd' Meghalsz Malik legyen :D Tudom, hogy túl nagy kérés, de nem lehetne normális???? Zayn egyszer még mindenkit a sírba visz. Saját kezüleg lököm le az Eiffel-torony tetejéről, vagy lököm be a cápáktól hemzsegő vízbe, ha nem javul meg. Még annyi ötletem van rá, hogy nyírjam ki Zaynt :D Siess a következővel, és ha lehet Zayn JAVULJON MEG! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kíváncsiság jó dolog.:D Naa, ne bántsd, én még mindig imádom!:( Mi ez az általános Zaynt verjük agyon hangulat?:D Igen, ez egy nagy kérés.:D Zayn így tökéletesen rossz fiú.:3 Sietek, sietek, és CSAKAZÉRT SE!:D

      Törlés
  5. Szia :)
    nagyon tetszik a rész. :D
    Igen, miután már elküldtem rájöttem, hogy 20 rész van XD
    nagyon várom a kövit. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök neki!
      Nembaj, a lényeg, hogy megtaláltad.:DDD
      sietek vele.:)
      puszi.:)♥

      Törlés
  6. UGH. (na ilyen értelmesen sem kezdtem még kommentet.:'D)
    Igazándiból én valahogy úgy érzem, hogy Dragana szülei (különösen az anyukája) kedvelni fogják Zaynt, ha másért nem, akkor a hírneve miatt. És (-sel nem kezdünk mondatot) bár Zayn az idegeimen szambázik (huh, de megnézném társastánc közben ._. *-*) minden résznél, én neki szurkolok. Mert ő egy kis bukott angyal, és Dragana lenne számára a tisztaság, a jóság. Harold menjen a többi bugyi után. :3
    "A repülők folyamatos zúgása és a tömeg egybefolyó áradata, mondatok foszlányai szinte azonnal a fejembe tolultak." - kedvenc mondat, és most kivételesen nem (csak) a szokásosak miatt. Hanem mert utálom a repülőtereket, és én is folyamatosan ezt érzem, mikor ott vagyok. Bah. Szóval ez most azért tetszett különösen, mert teljesen át tudtam élni a helyzetet. :)

    Na hát most nem is húzom tovább, mert minek: IMÁDTAM! :D :))
    Várom a következő részt és szerintem a szokásos kérdést nem is kell feltennem, úgyis tudod mi az. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhuhuuu.:D
      Igazából, nem is tudom, hogy Drag szülei milyenek lesznek.:D Najó, van egy sejtésem.:D Ahw, nagyon szexi lehet tánc közben.:$ Bár váltig állítja, hogy nem tud táncolni, de nekem ne hazudjon, aki koncerten ilyen mozgásokat lenyom, az úristen, nem gondolok bele, hogy hogy szambázhat...:D
      A repülőkről: A nyáron egy reptéren dolgoztam és meg kell hogy mondjam, hogy imádtam.:) Sőt, sokáig légiutas-kísérő akartam lenni.:) Ma már nem,de fú, nagyon imádom ezeket a dolgokat.:) Pilóta családban nevelkedtem, azt hiszem a repülőterek imádata a véremben van...:D
      De azért sajnálom, hogy téged ennyire frusztrálttá tesz.:S

      ÖRÜLÖK NEKI HOGY IMÁDTAD!:)
      Sietek vele.;):D

      Törlés