2014. január 9., csütörtök

21. Bemutatás

Sziasztok!

Ez egy rövid, kis ízelítő rész lesz az elkövetkezendő kettőből. Remélem tetszeni fog, és kellőképp felkelti majd a kíváncsiságotokat!

Jó olvasást!

Lily



Finoman fékezett le a szüleim háza előtt. A GPS testetlen hangja lágyan búgott a háttérben, miközben Zayn felé nyúlt, és egy mozdulattal kikapcsolta. A hirtelen beállt csendben hallani véltem a szívem őrült kalimpálását.
Egész út alatt egy szót sem szólt hozzám, csak ördögien mosolygott. Némasága talán még őrjítőbb volt, mintha megállás nélkül szidott, vagy vert volna. Nem tudtam, hogy mire számítsak tőle.

- Dragana...- fordult felém, mire a szívem hirtelen a torkomba ugrott, teljesen megakadályozva, hogy nyeljek, vagy akár egy mélyebb lélegzetet vegyek.- Hogy is hívják a szüleid? Azt hiszem, elfelejtettem a nevüket...
- Sosem kérdezted a nevüket...- nyögtem ki nehezen forgó nyelvvel.- De a nevük Alice és...
- Leo, igen, már emlékszem rájuk, azért köszi szivi!- kacsintott rám, majd választ nem várva ugrott ki a kocsiból, és sétált át az én oldalamhoz, hogy ajtót nyithasson. Döbbenten meredtem magam elé. Mégis honnan a halálból tudja a nevüket?! Én az életben nem mondtam neki, még csak a családomat sem említettem meg a közelében!

Hatalmas szemekkel pillantottam fel rá, mikor kinyílt az ajtó. Ő csak egy ezerwattos mosollyal ajándékozott meg, majd kisegített, ujjainkat összefonta, majd a ház felé vezetett.
Teljesen összezavarodtam. Hol van az a Zayn, akit felvettem a reptéren?! És honnan tudja a nevüket? Miért viselkedik úgy, mint egy álompasi? Talán ez már a szerepe része? Vagy csupán a megfelelő pillanatra vár, hogy ott és akkor döfje belém a kést, mikor a legkevésbé számítok rá?

- Ugyan már kedvesem, ne legyél ennyire merev, ennyire rossz férjed azért nem vagyok!- vigyorgott le rám, majd határozottan kopogott az ajtón, ami szinte abban a pillanatban feltárult.
- Dragana! Végre ideértetek!- ragyogott fel az anyám arca, majd vont szorosan az ölelésébe.- Te pedig, minden bizonnyal, a lányom jól titkolt barátja vagy. Zayn, ugye?
- Igen, asszonyom! Örülök, hogy megismerhettem!- válaszolt jóformán dorombolva. Anyám reakciójából leszűrhettem, hogy őt már a zsebében tudhatja. Ó, a francba. Jobban csinálja, mint gondoltam volna, hogy fogja.
- Hívj csak nyugodtan Alicenek...- eresztett el anya, majd ölelte át a páromat is.- Gyertek beljebb!- hirtelen elengedte Zaynt, majd elviharzott a ház közepe felé. Zayn pillantása szinte abban a pillanatban megváltozott. 

A szemei sötétebbek, veszélyesebbek lettek. Az aurájából áradó kedvesség fokozatosan eltűnt, végül teljesen megszűnt. Éreztem, hogy fekete szemeivel teljesen megbűvöl, és csapdába csal. Tudtam, hogy menekülnöm kellene, de képtelen voltam rá. Úgy éreztem magam, mint egy kismadár a fenséges kobra fojtó szorításában.
- Gyere ide!- morogta, én pedig ügyetlenül elé botladoztam, szemeimet a földre szegeztem.- Nézz rám, Dragana!- óvatosan rá emeltem a pillantásomat.

Pár pillanat erejéig tanulmányozta az arcom, fekete szemei gondosan végigpásztázták a bőröm minden egyes pólusát, végül meredten az ajkaimra koncentrált.

- Akkor is be fogom bizonyítani neked...- suttogta, majd akárcsak a kobra, egy gyors mozdulattal lecsapott, és ajkai egy lágy csókban egyesültek enyéimmel.



Na, ilyesmi folytatásra számítottatok?:)

9 megjegyzés:

  1. DRÁGA EGYETLEN TIGRISEM!!! őszintén..... ezt kell csinálnod velem? Mindig? Miért teszed ezt velem? Olyan vagy velem, mint Zayn Dragonball-al :D elhúzod előttem a mézes madzagot aztán lecsapsz. Gonosz vagy ám nagyon. Tudd meg ;) De azért így szeretlek. A rész fantasztikus lett, megérte, hogy még is csak nekikezdtél. De mint mindig most is felcsigáztál és felizgatva otthagytál XDD bocs, de ezt a hasonlatot nem hagyhattam ki XDD tényleg fantasztikus lett. Ja, és csak emlékeztetlek hétvége lesz holnap délutántól... lesz időd :DD I_M_Á_D_T_A_M!! :D Ry voltam :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DRÁGA EGYETLEN URAM!!!! őszintén?! IGEN!:DDDD Mert megtehetem, édesem.:$ Naa, azért még sosem vertelek.:D És nem is vagyok gonosz.:D Imádlak, Ry.:$ Hahahahaaa, nemigaz, még nagyon messze van a hétvége, és most hogy újstréber lettem, holnap házikat fogok írni.:DDD Jó mi?:D
      I_M_Á_D_L_A_K!♥ Ly voltam.;) ( na nem mintha nem jöttél volna rá magadtól.xD)

      Törlés
  2. Mindig tudom, hogy mikor kell feljönni a blogodra, és álmatlan éjszakát okozni magamnak xD Most már nem akarom kinyírni Zaynt :D Ennek a kis ízelítőnek köszönhetően azt hiszem, hogy Zayn valami nem hétköznapit fog tenni, JÓ értelemben. Célzás ;) És tuti, hogy Harry miatt lesz, hogy bizonyítson, hogy ő jobb nála, sőt egyenesen egy félisten :D De ha véletlenül továbbra is gonoszkodni fogsz megkereslek, de abban nem lesz köszönet ;) Majd összegyűjtöm az összes olvasódat, és egységesen jó útra térítünk, hogy ne gonoszkodj, és Zaynből csinálj cukit ^^ Szép kilátások nem gondolod? :D Siess a folytatással ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi boszorkány vagy!:D Helyees, Zayni bébit nem bántjuk.:3 Hmhm, még meglátjuk, mit tesz.:D Naszéép.:D Nyírjuk ki az írót 1/3?:D
      Sietek!:D

      Törlés
  3. Szia :)
    Egy picit összezavarodtam, de gondolom pont ezt akartad elérni. :D
    Nagyon várom a kövit. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Igen, pontosan ezt akartam elérni.:D Ne aggódj, a következőkben mindenre fény fog derülni.:)
      puszi♥

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Te kis kobra. Amúgy vesszek meg, de a közös Petink jutott róla eszembe, meg a Bieberes akció.. ÉS ÚGY ELKEZDTEM SZAKADNI A RÖHÖGÉSTŐL, HOGY FÚÚÚ XDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Akkor már én is hadd csapjak le Zaynre, mint egy kobra! De amint látom, egyedül csak én vagyok ilyen nagy anti-Malik, de na, nem csípem a népművészeti edényeket, akik semmibe veszi a nőket. Egye fene, feminista vagyok, bevallottam.ˇ^ˇ Legalábbis részben, viszont érted a nagy ellenkezésem lényegét: utálom azokat, akik valaha kezet emeltek nőre, mert így próbálják kompenzálni azt, hogy kicsi cerkájuk. Khm. Idegbeteg, vad, szadista állat.. ilyeneket kéne bezárni állatkertbe!:D
    Nagyon jó lett és Dragana anyját is felpofozom egy serpenyővel *-*
    Szedd össze a maradék szőrt a hátsódon és igyekezz a következővel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DÓNT PENIK lányom, sietek!:'DDD
      behaltam a kommenteden..xD Bieberen leütöm Dragana anyját meg ilyeneken.xD
      És nem baj, hogy te anti-Malik vagy, imádom én helyetted is minden porcikámmal.:D És kitudja mekkora az a cerka...:3
      jó, leálltam.xd
      köszönöm hogy írtál, és nem bántjuk Dragana egyik rokonát se.*-*

      Törlés