2014. január 12., vasárnap

22. Halálos ítélet

Sziasztok!

Ahogy ígértem, itt is lenne a következő, kifejtek-egy-kicsit-bővebben-mindent rész.:D Remélem, tetszeni fog!

Mindig elfelejtem, hogy oldalra kiraktam -szerintem- tök aranyos halakat, és hogy meg akartam kérdezni, hogy nekem mániám csak folyton etetni őket?:D 

Jó olvasást!

Lily




Hirtelen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. A lábaim úgy remegtek, mintha először álltam volna talpra, míg a szívem körül furcsa melegség kezdett szétáradni. Zayn minél tovább csókolt, és tartott karjai fogságában, a testem annál inkább gyengült el és olvadt bele az ölelésébe. Elképzelni nem tudtam, hogy mi megy bennem végre, miért élvezem a csókját, és vágyom többre. Az sem volt világos, hogy mitől vált ennyire kedvessé, odaadóvá, tökéletessé. Tisztában voltam vele, hogy halálos játékot játszik. Hogy veszélyesebb az összes bűnözőnél az egész földön. Biztosra tudtam, hogy még a leghírhedtebb gyilkosban sincs annyi sötétség, gonoszság, mint Zaynben, és mégis biztonságban éreztem magam mellette. Élveztem, ahogy a karjai szorosan a derekamra simulnak és azt érezteti velem, hogy sosem akar elengedni a karjai közül. Vágytam a szeretetére. Meg akartam felelni a számára. Hogy miért, és honnan jött ez az őrült gondolat, még önmagamnak sem tudtam megválaszolni.

- Na de fiatalok, még csak most értetek ide!- nevetett fel anya, akiről fogalmam sem volt, hogy mióta állhat az ajtóban, és figyelhet minket. A szeme elégedett, büszke ragyogásából tudtam, hogy tökéletesnek és nekem valónak tartja Zaynt. Ó anya, ha tudnál róla...
- Elnézést...- morogta Zayn, miközben vonakodva elengedett, és derekamat ölelve tartott közel magához. Hallottam, ahogy gyorsabban veszi a levegőt. Egy pillanatra ajkaira pillantottam. Duzzadtak, és sötétvörösek voltak az előbbi heves csókunktól.
- Ugyan, semmi baj, inkább gyertek beljebb!- mosolygott anya, majd beljebb húzott minket.

Az ebéd vidám hangulatban, régi történetek mesélésével telt. Az elmúlt két óra csak rólam és a kis kori énemről szólt. Zayn olykor nagyokat nevetett, és néha sikerült elhitetnie velem, hogy még élvezi is, a szüleimmel való együttlétet, az életemről szóló unalmas meséket. Jobb keze megállás nélkül a térdemen pihent, néha-néha megszorította, és rám mosolygott, amivel totálisan összezavart. Nem értettem a fejemben kavargó káoszt és rettegtem az előttem álló délutántól. Féltem, hogy anya akár egy rossz szóval elronthatja az életem hátralévő részét. Végre egyszer Zayn olyan velem, mint egy igazi szerelmes férfi, és én annyira elégedett vagyok vele, annyira jól esik, olyan boldoggá tesz, hogy egyszerűen félek attól, hogy elveszítsem. Most, hogy megismertem ezt az oldalát is, képtelen lennék elviselni a régi, fekete Zaynt.


- Igen, és akkor volt neki az a korszaka...- komolyodott el hirtelen anya, mire apa egy gyors pillantást vetett rá, majd megszorította az ölében lévő kezét.
- Miféle korszak?- kérdezte önfeledten mosolyogva a mellettem ülő férfi. Ó istenem, anya, könyörgöm, ne! Ne tedd tönkre!
- Amikor... Amikor Dragana inkább élt párkapcsolatban lányokkal, mintsem fiúkkal...- suttogta anya, mire úgy éreztem, hogy a szívem megáll dobogni. Jeges, egyre jobban dagadó torokkal fordultam Zayn felé, aki pillantását lassan fordította felém. Arcáról eltűnt az eddigi minden érzelem, és hirtelen úgy éreztem, hogy jó pár méterrel messzebb kerültem tőle, pedig továbbra is közvetlenül mellettem volt.
- Igazán? Erről nem is meséltél, kedvesem...- mondta csendesen, a szüleim magyarázatát várva, miközben tekintetét le nem vette rólam. Tudtam. Egyszerűen éreztem, ez volt az én, a szüleim által elrendelt halálos ítéletem. Meg kell mondjam, tökéletesen ráéreztek. Zaynnél tökéletesebb embert a gyilkosságomra nem is találhattak volna. A levegő megfagyott a szobában, miközben továbbra is arra vártunk, hogy valaki újra megszólaljon, és folytassa a történetem...


Na, ilyesmi folytatásra vártatok?:) És mit gondoltok Zaynről? Személy szerint, én meghalok érte.:$

12 megjegyzés:

  1. Tudod te jól, hogy mit gondolok Malikról. Nincsenek szavak, amelyekkel le tudnám írni azt a mélységes gyűlöletet egy BLOGSZEREPLŐ IRÁNT, ami bennem van. Tudom, elég durva ez így leírva, ámde az, ahogy viselkedik egy lánnyal, nem helyén való. Olyannak kéne lennie, amilyennek most leírtad: kedvesnek, odaadónak és szeretetreméltónak. A miértjét is értem, hogy Zayn hogyan vált ilyen aljas döggé, mint most, legalábbis azt hiszem, mégis nem ez a megoldás a dolgokra. Dragana nem tehet arról, ami érte őt. Úgy bánik vele, mintha mindenben benne lett volna Dragana keze, pedig nem.
    Méltatlan viselkedés Mr Malik részéről. Én így vélem, éppen ezért, mostantól tehet bármit, nem fogom megkedvelni. :)
    A rész, mint mindig, csodálatos lett.:)))
    Jut eszembe.. Elyse azóta beugrott az Etnába vagy még él?:'DDDDDDD
    Siess.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó drága, Elyse a legnagyobb boldogságban lubickol a vőlegényével és ne aggódj nemsokára látogatását teszi Draganánál.:D
      És nemáár, pedig Zayn olyan édi.:D Esküszöm el fogom érni, hogy a blog végére megszeresd.:D
      És örülök, hogy tetszett.:)
      Sietek.:)♥

      Törlés
  2. Végre!!! Imáim meghallgatásra találtak :D Olvadoztam Zayntől :3 Miért nem lehet mindig ennyire imádnivaló, édes, odaadó stb...? Miért kell mindig Mr. Faszfejnek lennie? :P Komolyan változtatnia kéne. Ne verje meg többet Draganat, és ténylegviselkedhetne vele úgy, mint azzal, akit el akar venni. Imádom Zaynt, mert őt nem lehet utálni, de amit Draganaval tesz, az sokszor túlzás. Lépjen tovább a múlton, nyíljon meg Dragana előtt, és legyen normális kapcsolatuk. Túl nagy kérés? :P Ne válaszolj, mert tudom, hogy neked annak számít. Ha még egy darabig is rohadék paraszt lesz, de a sztori végére javuljon meg! Legyen az a pasi, aki Dragana akar magának. Ugye milyen jól hangzik? :D Egy álompasi Zayn Dragana számára *-* Már látom magam előtt *-* Hehe! Harry pórul jár xD Siess a következő résszel ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen kis fantáziavilágot alkottál már ide nekem.:'DD Az a baj, hogy oké, Zaynt imádom ilyen cukorfalatnak meg minden, de ha túl sokszor lenne ilyen édes, akkor elvesztené a varázsát.:D Bár ki tudja, majd még meglátjuk hogy fog viszonyulni a helyzethez.:D

      Törlés
    2. Azzal is beérem, ha minden második részben cuki ^^ Csakhogy ne mond azt, hogy túl követelőző vagyok xD :D Jobb a békesség. És Harry nem hiányzik Dragananak. Neki csak Zayn Majd' Meghalok Érted Malok kell xD Hehe :D Zayn normálisan dog viszonyulni a helyzethez, és lassan, de biztosan kimutatja az érzéseit Dragananak, és elmondja neki, hogy miért lesz ilyen faszfej, és hogy nélküle még mindig az lenne, és már nem tudná elképzelni az életét nélküle, mert ha elmenne, akkor a világa összeomlana. És Happy End :D Legyen így vagy tudod mi a sorsod ;) :P

      Törlés
    3. Mekkora kár, hogy totálisan más lesz a történet.xDDD Úristen, előre élvezem a reakciódat.:'DDDDD
      Még a nyáron kidolgoztam egy halványzöld lapra Dragana élettörténetét, és nem nagyon vagyok hajlandó változtatni rajta.:DD De szép próbálkozás.:DD
      Majd meglátjuk hogy alakulnak a dolgok.:DDD

      Törlés
  3. Szia :)
    Úristen annyira kíváncsi vagyok, hogy mi történik amikor hazamennek és kettesben lesznek. Zayn tuti, hogy megfogja alázni azzal amit az anyukája mondott Draganat.
    Amúgy a halaiddal én is úgy vagyok, hogy nem győzőm etetni őket. :D
    Nagyon várom a kövit. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Te is?:D Én is kíváncsi vagyok, hogy ott mi lesz.:D Azt még tudom, hogy a szülőknél mi lesz, de hogy utána...:D Te Jézus.:D Bár sejtem.:D
      Haha, nem csak én vagyok akkor megkattanva értük.:DD kisdrágáim.:3
      Ígérem, sietek vele!:D
      puszi♥

      Törlés
  4. VISSZAVÁROM MALIK-ot!! - legalább egy rész erejéig biztos - :DD Ry voltam. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDD azon gondolkodom, hogy az említett poénomig megírjam-e.:DD Bár nem vagyok olyan lelkiállapotban.:DDD

      Törlés
  5. Te szentséges. Atya. Gatya.
    Mikor olvastam (az előző részben is), hogy Zayn szeretetteljesen átöleli, meg megcsókolja Draganat, hirtelen azt hittem, hogy rossz blogot olvasok. :D
    Meg akarsz minket kavarni, de én tudom, hogy a nagyfiú nem csak a színjátszás miatt kapta le a főhősnőt muhaha. :3 (ha végül kiderül, hogy tévedek, akkor nem ér kinevetni:D)
    Dragana anyukáját pedig megértem... jaj, mármint akkor, mikor első látásra Zaynt tartotta tökéletesnek a lányához. :D Az, hogy elmondta Drag titkát, nagyon rossz lépés volt... Ajj. Ez a baj azzal, ha olvasó vagy. Te tudod azt, amit a szereplő(k) nem és megharagudsz rá(juk), ha esetleg rosszul dönt(enek), pedig tudod, hogy ő(k) nem tud(nak) még arról, ami miatt bajt okoz(nak)... Na ez elég kacifántos lett, de remélem követhető. :DD :3
    Kedvenc mondatom: "Arcáról eltűnt az eddigi minden érzelem, és hirtelen úgy éreztem, hogy jó pár méterrel messzebb kerültem tőle, pedig továbbra is közvetlenül mellettem volt." Nem tudok mit hozzáfűzni. Egyszerűen hihetetlenül jó.
    Van még egy kedvencem, az pedig mert ahogy elképzeltem, valami asdfghjkl volt *o*: "Duzzadtak, és sötétvörösek voltak az előbbi heves csókunktól." Huh. Halál.
    Szóval kezdek beleőrülni a dolgokba, de közben meg mégis várom, hogy mi lesz... umm nem vagyok függő. DEHOGY. :$
    Imádtam imádtam imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te. Jó. Úr. Isten.:D Ne haragudj, ezt nem hagyhattam ki.:D
      Hahahaha, na ez az a rész, amire én, mint író nem válaszolhatok mert azzal lelőném a hátralévő részek minden izgalmát.:D Úgyhogy ezt az állításodat függőben hagyom.:D
      Hah. Dragana anyukája...:D Nem is tudom, hogy milyen szereplő.:D Igazából nagyon semleges, és össz-vissz ennyi szerepet szántam neki a blogba, de hát na.:D Az tény, hogy hibát követett el, de ő ezt nem tudhatta, na.:D
      De amúgy igen, értem a gondolatmeneted.:D
      Ezek a kedvenc mondataid?:D
      Nem tudom, valamiért nekem ez jün be: "Biztosra tudtam, hogy még a leghírhedtebb gyilkosban sincs annyi sötétség, gonoszság, mint Zaynben, és mégis biztonságban éreztem magam mellette." Ez olyan nagyon jól jellemzi azt a Zaynt akit én elképzeltem, hogy úristen. Najó, befejeztem mert ez nagyon egoistának tűnik.:D
      Szóval függő vagy.:D Én ennek csak örülni tudok!:DD
      Örülök, örülök, örülök!:)

      Törlés